Kembara Kasih

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 5, 2008

cream puff@kering cam kertas

penat je i bangun awal rini tau maklong...dengan keniatan kedalaman hati berkeinginan untuk mensiapkan cream puff seumpama xtvt kt kg last wik dimana dengan jayanya tercipta cream puff yang penuh kegebuan dan kenikmatan. namun sesungguhnya pada hari ini i merasakan bahawa adakah u telah mensabotajkan oven i sehingga cream puff i jadi kekeringan seumpama kertas. sungguh i merasa teraniaya sementelah usaha i yang membangunkan diri ini seawal yang mungkin malah lebih awal dari ayam dlm reban(wpun kt gombak ni xde ayam) ternyata menjadi keketawaan pada diri i sendiri dan juga kepembaziran yang nyata yang tidak i niatkan terutamanya di bulan puasa yang sangat2 indah nyaman lagi tenang ini. adakah betul tekaan i ini??!jawab maklong,jawab! yang sedang keciwa yang amat ini..dari i di gombak.

2 comments:

  1. ish2 mak teh, sesungguhnya di bulan yang mulia adalah tidak molek dan tidak baik menuduh seseorang yang sungguh suci murni (2x tapisan) ini berbuat sesuatu yang amat hodoh pada pandangan masyarakat.

    tergamak mak teh menuduh mak long mensabotaj akan ketidakpandaian mak teh sendiri mengadun bancuhan itu. untuk pengetahuan mak teh, seawal 6.45 pagi mak long sudah flying without wing ke pejabat demi melaksanakan amanah agama, bangsa dan negara...

    ReplyDelete
  2. ini yg pak lah nak...
    seorg pekerja yg berdedikasi dan amanah...haha

    ReplyDelete